11.1.09

Huh!


















Mahtavista 30-vuotisjuhlista on selvitty ja pienoinen kauhufiilis vatsassa on poistunut. Tuntuu ihan hyvältä olla kolmekymppinen, tai sitten en ole vielä kohdannut todellisuutta. Nyt on joka tapauksessa hyvä, tyytyväinen olo.

Tämä päivä alkoi ihanan rennosti pyjamassa brunssilla. Siivouskin sujui leppoisasti, kun sai apua ihanilta ystäviltä. Lisää juhlista myöhemmin, kun unta on saanut vähän lisää.

Hiukan kiireessä ja hilpeässä tunnelmassa koristeltu kakku on nautittu päivä ennen varsinaista juhlapäivää.

9 kommenttia:

ylimuuli kirjoitti...

Kiitos, kun teit sen ennen minua. Omat 30v.-päivät reilun viikon päässä... Hrrrh.

;-D

Eikä mitään kekkereitä suunniteltuna?!

Jams kirjoitti...

Onnittelut näin myöhässä, mä tulen muutamia vuosia perässä, mutta kumminkin. Osallistuin kumminkin viikonloppuna yksille kolmekymppisille, siellä pelattiin paljon Rock Bandia.

Rauna kirjoitti...

Ylimuuli: Olo on kuin kurkiauran ensimmäisellä.. :) Aika moni tuttu täyttää tänä vuonna 30. 79 taisi olla hyvä vuosi. :)
Mitä meinaat tehdä juhlapäivänä, odottaa yllätysjuhlia vai laittaa pään piiloon tyynyn alle?

Jams: Kiitos! Sitä pitäisi päästä joskus kokeilemaan. Ehkä salatut muusikon taitoni sitten paljastuvat...

Veera kirjoitti...

Jälkionnittelut!
Kolmekymppisenä (ja vähän yli) on kivaa. Mä olen aktiivisesti unohtanut kuinka vanha mä olen, kun ei se kuitenkaan ole niin tärkeetä. Multa kysyttiin vähän aikaa sitten haastattelussa ikää ja menin ihan niin hiljaiseksi niin pitkäksi aikaa, että haastattelija ehti huolestua. Mutta mun piti vaan laske, että jos oon syntynyt vuonna 1976, niin kuin paljon se sitten tekee vuosissa. :D

Rauna kirjoitti...

Veera: Joo, muistikatkokset ovat jo alkaneet. Vuosi sitten kerroin olevani 27, kunnes tajusin kauhistuneena, että ei, mähän olen jo 28! Sitten meni taas hetki, kun tajusin, että eihän sekään pidä paikkansa ja olen jo 29.

Kiitos onnitteluista! Elämä vaikuttaa hauskalta täällä kolmenkympin "paremmalla puolella", kuten joku asian ilmaisi.

Ebe kirjoitti...

Onneksi olkoon ja hauskoilta vaikuttivat synttärikemut :D Tässä itse täytetään tänä vuonna jo 40 v (kamalaa). No, ei anneta iän häiritä, se on luku vain. Äitini on jo kohta 70 v ja aina vaan löytyy pilkettä silmäkulmassa ja hurttia huumoria :D

Rauna kirjoitti...

Kiitos, Ebe! Siitä neljästäkympistäkin kuulemma on mahdollista selvitä. Joku totesi, että viisikymppiä vaatii sitten enemmän sulattelua eli ei kun moottoripyörärahoja säästämään. Hauska olisi kuulla sun juhlasuunnitelmista, jos sellaisia aiot pitää.

Hyppysellinen kirjoitti...

tosi myöhästyneet, mutta sitäkin sydämellisemmät onnittelut!

olitpa nähnyt hurjasti vaivaa kekkereiden eteen! varmasti oli hauskaa ja vierailla vatsat täynnä.

Rauna kirjoitti...

Hyppysellinen: Tosi myöhästyneet, mutta sitäkin sydämellisemmät kiitokset. :) Teidän matka vaikutti kyllä aivan mahtavalta. Tai eihän se mikään matka varsinaisesti ollut, vaan seikkailu.